dinsdag 16 maart 2010

weekendje-weg-en borduren-dus-blog










Hallo allemaal, Zoals ik al eerder geschreven heb,ben ik afgelopen weekend met mijn zus (de freubeltante) een weekendje weg geweest om uitsluitend en alleen te borduren (af en toe slapen,dat ook) Het was erg gezellig en vooral veel te kort,maar we hebben lekker geborduurd en met de kleine meid getutteld. We hebben vrijdag een "voor"foto gemaakt en zondagavond een "na" foto waarop duidelijk te zien is wat we gedaan hebben. En ik kon het niet laten,ik ben ook met mijn fractal begonnen :) dus al met al best wat gedaan. Volgende keer gaan we langer en in elk geval zonder kindjes!!! Bijgaand de foto's natuurlijk en nu op naar de volgende blog. Mijn zus heeft ook nog een overzichtsfoto van mijn sal gemaakt,dus in t geheel.

1 opmerking:

  1. KK, het was heel gezellig en zeker te snel voorbij. Het wordt een mooie lap en je kunt nu ook heel goed zien wat je allemaal nog moet doen hahaha. xxx

    BeantwoordenVerwijderen