donderdag 4 maart 2010

Blok 5 is klaar (nu al)


Hallo allemaal,

nou het is toch niet te geloven maar ik heb blok 5 nu al klaar!!! Heb er maar iets van 2 weken over gedaan ofzo, moet ik er wel bij zeggen dat mijn zus de Freubeltante me vreselijk opjaagt ;) en dat er bij dit blok geen regenboog zat waardoor het gewoon heerlijk borduren was.

Ik kan en ga nu meteen verder met het volgende blok,daar ben ik best bang voor want dat is het enige blok van deze SAL die volledig gevuld is !!!

Inmiddels is de handwerkbeurs ook geweest,was erg gezellig (we hebben mijn moeder een dagje uitgelaten) en ik heb er nog een Fractal gekocht, ik zal eens kijken of ik daar de afbeelding van kan vinden dan zet ik die er bij.

Tot de volgende update maar weer,moet nu gauw weer borduren, Daaaaahaaag.

1 opmerking:

  1. Jajaja....geef mij maar weer de schuld. Maar blijkbaar helpt het. Je zal wel blij zijn dat ik volgende week weer aan het werk moet
    :-(

    Maar hij wordt erg mooi. En dat volgende blok is vast hartstikke leuk om te borduren. Ik zal je volgend weekend in ieder geval flink op de vingers kijken hahaha.

    xxx Zus

    BeantwoordenVerwijderen