zondag 29 maart 2009

Marlies doet nu ook mee.



Hallo allemaal,


Met grote blijdschap kan ik mededelen dat ik ook mijn vriendin Marlies aan de borduur gekregen heb,hoezo besmettelijk. Ze is op het verzoek van mij en de freubeltante ook een blog gaan maken en is waarschijnlijk nu ook aan het borduren als een bezetene,hihi. Ik heb zelf best veel gedaan deze week (zie foto's) de gaten vallen in mijn vingers onderhand,maar je moet er wat voor over hebben he? Ik schiet al lekker op,vind ik zelf,waar moet ik straks met mezelf heen als ik mijn borduurtje af heb? Is daar ook een praatgroep voor?

3 opmerkingen:

  1. Aloha zusje van de freubeltante.
    Blaren of gaten op de vingers maakt niet uit alst maar af komt.
    En alst af is een praatgroep? Nee joh een nieuw project.

    knuffffffffff
    marlief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaai Fuffie, Ik geef Marlies helemaal gelijk. Er valt nog genoeg te borduren! Kom anders nog maar even in mijn borduurvoorraad graaien hahahaha. Maarre....hij wordt mooi hoor.Je gaat erg hard - in tegenstelling tot moi deze week. Maar ja, verschil moet er zijn he. (het verschil tussen heeeel erg hard moeten werken of thuis een een beetje fulltime gaan zitten hobbien ;-)))Daaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh....lijkt het nou zo of begint deze Egyptische dame nu toch wel wat chaggerijnig te kijken hahaha. Maar ja, wat wil je ook he als je de hele dag met je hoofd in een borduurring zit geklemd.

    BeantwoordenVerwijderen