donderdag 12 maart 2009

Aangestoken door de Freubeltante!!




Hallo allemaal,
Ik ben er aan hoor,dankzij mijn zus, de gewaardeerde Freubeltante.
Ik ben haar altijd al aan het plagen met het feit dat ze al een werkje of 6 heeft liggen met 6 steekjes gemaakt,terwijl ik,brave hendrik, altijd eerst iets afmaak voordat ik met een nieuwe ga beginnen,dat is voor mij de uitdaging. Zo heb ik 2 jaar geleden een borduurwerk afgemaakt waar ik 9 jaar mee bezig ben geweest,en zij doet dezelfde maar is nog niet op de helft (zie Egypte bij label Eerdere borduurtjes).
Hoe dan ook,aangezien ik haar steeds hoor over haar blog ben ik er zelf ook mee aangestoken nu.
Erg grappig. Ik ben al even bezig met dit borduurwerk,maar dat mag de pret niet drukken,toch?

1 opmerking:

  1. Haai Zusje,
    Het wordt erg mooi hoor. Ik ben heel benieuwd naar de volgende update!
    Zoen, Zus

    BeantwoordenVerwijderen