zondag 24 mei 2009

Zweten,"n snotneus en een rokende naald.


Hallo allemaal,


Deze week een hoop borduurtijd genomen, hoewel het hartstikke lekker weer is/was, heb ik niet zoveel buiten gezeten en daardoor veel kunnen borduren. De reden van het binnen zitten is dat de Hooikoorts heeft toegeslagen,vandaar de snotneus. En omdat ik me ronduit beroerd voelde,heb ik huishoudelijk erg weinig gedaan (eigenlijk niets). Vooral vandaag heb ik een knaller gedaan,veel zichtbaar borduurresultaat. Ik heb ergens in huis nog een borduurtje gevonden die uiteraard wel af is,maar nog niet op de foto stond,die heb ik er ook op gezet. Verder niets zinnigs te zeggen, de foto zegt genoeg.

1 opmerking:

  1. Hallo Zusje,
    Wat ga je hard zeg. Woei! En hij wordt echt leuk! Mag ik je eraan herinneren dat je nog ongeveer 27 weken moet wachten - maar mij kennende nog 29 weken - voordat de naam er in kan? En dat als je zo snel blijft gaan, je straks in een gat gaat vallen? Dikke zoen van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen